Eindexamen tentoonstelling

Ik ben afgestudeerd in juni 2003 op de Hoge School voor Kunst en Vormgeving in Den Bosch.
Het thema van mijn eindexamen was 'Fantastische verleiding'. Ik had schilderijen, linosnedes
en inkttekeningen gemaakt. Deze had ik opgehangen in de ruimte. Omdat ik een beleving wilde
maken van de ruimte heb ik levensgrote sanseveria's gemaakt, ookwel vrouwentongen genoemd.
In een hoek had ik een bank neergezet, waarvanuit je een korte film kon zien 'Fantastische
verleiding' genaamd.
De schilderijen, linosnedes en inktekeningen had ik gebundeld in een boek 'het andere
verlangen' met gedichten van Pieter Boskma.
(Het boek en de korte film zijn ook te zien in deze blog).

Met mijn eindexamen heb ik een aanmoedigingsprijs gekregen, omdat ik gedurende mijn studie
open stond voor verschillende disciplines en deze te onderzoeken en samen te brengen.